ایران بلیت

وبسایت تخصصی فروش انواع بلیت بصورت انلاین

ایران بلیت

وبسایت تخصصی فروش انواع بلیت بصورت انلاین

وبسایت ایران بلیت یکی از سامانه های معتبر برای خرید اینترنتی انواع بلیت می باشد که دبه شما امکان خرید بلیت های کنسرت، برنامه های جنگ شادی، تئاتر، انواع برنامه های ورزشی، تورهای مفرح و همچنین امکان رزرو انواع بلیت های هواپیما، قطار و اتوبوس را می دهد.
شما با استفاده از ایران بلیت به سادگی و سرعت به کلیه مجموعه ها دسترسی پیدا کرده و ویدئو، عکس و قیمت ها را مشاهده نموده و بلیت را برای تاریخ دلخواه با تخفیف های ویژه رزرو نمایید.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استان خراسان رضوی، با وجود هنرمندان و شاعرانی چون حکیم ابوالقاسم فردوسی، عطار نیشابوری و... از شهرهای هنری و ادبی ایران محسوب می شود. مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی جایگاه ویژه ای در زمینه تئاتر دارد و استقبال بی نظیر مردم مشهد سبب شده است تا این شهر، عنوان دومین قطب تئاتر را از آن خود کند. اما متاسفانه عدم وجود فضایی مناسب برای تمرین و برگزاری نمایشات در مشهد، یکی از اصلی ترین دغدغه های هنرمندان این شهر می باشد، از این رو شورای شهر مشهد اقدام به ساخت بزرگترین و جدیدترین پردیس تئاتر مشهد که در مقیاس ملی نیز تعریف شده است کرد.

 

آینده پروژه چطور خواهد بود ؟

همانطور که در مقدمه به آن اشاره شد، به دلیل استقبال و علاقه مردم به تئاتر، پروژه پردیس تئاتر می تواند به عنوان یک پروژه ملی مطرح گردد. علاوه بر این، با توجه به فعالیت هایی اعم از برگزاری دوره های آموزشی و... که قرار است در این مکان صورت گیرد فرصتی مناسب برای اشتغال زایی جوانان نیز فراهم می گردد.

 

امکانات مجموعه پردیس تئاتر مستقل مشهد

مجهز به دو سالن بلک باکس مجزا جهت اجرای نمایش

پارکینگی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع

دارای سالن استراحت و پذیرایی از هنرمندان

سالن اصلی با ظرفیت ۷۰۰ نفره

سه سالن فرعی با ظرفیت ۱۶۰ نفر

موزه

گالری

کتابخانه

استودیو ضبط صدا

 

آدرس پردیس تئاترشهر مشهد چیست؟

پردیس تئاتر مستقل نخستین مجموعه خصوصی تئاتر در شرق کشور است که با تجربه بیش از 6 سال مدیریت و حضور مستمر در امر هنر تئاتر در بخش خصوصی اقدام به حرکتی نوین برای ادامه حیات و نفس کشیدن هنر تئاتر در شهر عزیز مشهد گرفت.

طرح پردیس تئاتر مشهد برگرفته از طراح باغ‌های ایرانی است و بر اساس هویت شهر مشهد انجام گرفته است.

پردیس تئاتر مشهد، واقع در بلوار شهید فکوری- پیروزی 41 می باشد.

 

  • امیر حریربافان