ایران بلیت

وبسایت تخصصی فروش انواع بلیت بصورت انلاین

ایران بلیت

وبسایت تخصصی فروش انواع بلیت بصورت انلاین

وبسایت ایران بلیت یکی از سامانه های معتبر برای خرید اینترنتی انواع بلیت می باشد که دبه شما امکان خرید بلیت های کنسرت، برنامه های جنگ شادی، تئاتر، انواع برنامه های ورزشی، تورهای مفرح و همچنین امکان رزرو انواع بلیت های هواپیما، قطار و اتوبوس را می دهد.
شما با استفاده از ایران بلیت به سادگی و سرعت به کلیه مجموعه ها دسترسی پیدا کرده و ویدئو، عکس و قیمت ها را مشاهده نموده و بلیت را برای تاریخ دلخواه با تخفیف های ویژه رزرو نمایید.

  • ۰
  • ۰

حامد آهنگی استنداپ کمدین و مجری ایرانی است. آهنگی از سال 1372 فعالیت هنری خود را شروع کرد و از سال 1380 به اجرای نمایش کمدی در جنگ های شبانه پرداخت. وی در این کنسرت ها با مطرح کردن طنزهای اجتماعی و شوخی های سرگرم کننده به اجرای برنامه می پردازد. آهنگی دارای مدرک کارشناسی و دکترای افتخاری از دانشگاه علوم و فنون می باشد. او در زمینه بازیگری،نمایشنامه نویسی و کارگردانی نیز فعالیت داشته و اکنون در تلویزیون هم حضور دارد.

.از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در جزیره زیبای کیش به صورت جنگ های شبانه آغاز کرد. وی اولین بار در سال ۱۳۹۵ وارد برنامه خندوانه شد. یکی از موفق ترین برنامه هایی که حامد آهنگی اجرا کرده است، جنگ شب های کوروش می باشد که در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد وبا استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.

بزودی حامد آهنگی کمدین بینظیر این روزها در مشهد اجرا خواهد داشت برای خرید بلیط اینترنتی میتوانید از طریق سایت ایران بلیت اقدام فرمایید.

 

  • ۹۸/۰۹/۰۹
  • امیر حریربافان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی